döda storstockholms lokaltrafik + självmordsbenägna människor

Pluggade som bara den inför ett geografiprov som jag råkade försova mig till idag. Satt uppe till klockan sex på morgonen, inte så smart !

Men allt var den där förbannade emo:ts fel.
Vem i helvete hoppar framför ett tåg mitt under en vardag, och gör så att alla tåg till huddinge bli inställda? Var redan bitter och trött på livet som det var igår. Och det vart inte bättre av att jag fastnade i centralen i några timmar, timmar jag kunnat läsa till provet. Då kanske jag hade sluppit att plugga till klockan sex och inte försovit mig ?

Funderar på att ge upp. Missförstå mig inte, ska inte ta mitt liv. Stackars alla människor omkring mig, deras tåg blir ju inställda, nejnej så hemsk är jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0