Du har bliviti tillkallad den tionde mars för att ...

Inte ens sexton år och jag har blivit tillkallad av domstolen. Vad vill ni att jag ska säga egentligen ?
 Ni vet ju redan allt. Varför är ni så illa tvunga att bryta ner mig och mitt psyke helt?
Låt det vara som det är nu, jag överlever knappt detta.
Allt jag ber om är att få chansen att bli lycklig.
När jag fått känna ren och äkta lycka, då vet jag att trots hjärtfelen & cancern, så är mitt liv värt att kämpa för.
Gör mig lycklig och jag ska gå igenom operationerna som krävs, äta mina mediciner varje dag och gå till Stället.
Jag skiter i vad jag blir stämplad som när jag kontaktar Stället, jag vet att det är de enda rätta.
Gör mig lycklig och jag ger mig inte utan strid.

Kommentarer
Postat av: Matilda

förstår att det känns tufft men jag vet att du klarar det om du vill. och vad du än gör så finns jag här för att stötta dig. natt som dag, 24 timmar om dygnet. allt för dig, verkligen allt. (förlåt för att jag åker till berlin under rättegången)

2009-02-18 @ 20:35:05
URL: http://happywalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0