tredje advent

Illamående,snurrig och förvirrad tjej. Vill bara att allt ska vara bra för ett tag.
 Jag vill bara hjälpa dig,ta smärtan ifrån dig.
Äta upp din sjukdom innan den sprider sig.
 Med risk att detta kommer låta som vilket annat fjortis-inlägg så vill jag bara säga att vi tar oss igenom det här tillsammans, jag låter dig inte vara ensam för en endaste sekund.
Det gör ont i mig med, mer än du kan tro. Det vi fick göra idag var nog något av det jobbigaste jag vart med om.

Förlåt, önskar att jag kunde ha gjort mycket mer för dig.  Försvinn aldrig från mig bara, lovar du mig det så kan jag åtminstonde slippa oroa mig över att jag kanske inte har dig så länge till.

Kommentarer
Postat av: fanny

åååh ditt halsband är så fint!

2008-12-17 @ 19:31:08
URL: http://piecesoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0