sexton

Är utbytt mot någon bättre.
Orkar inte.
Jag har tröttnat på lussebullar,bara tanken av dem får mig att vilja spy.
Jag är liten,kort,tjock och ganska så ful.
Mörkbrunt hår, en & femtiofem centimeter lång/kort, fyrtioåtta kilo.
Jag är sviken,förrådd,förolämpad och betyder inte ett skit.
Vad går livet ut på egentligen? Det känns som att var dag som går kämpar jag för att vinna över mitt sköra psyke som vill ge upp. Skolan ger mig inget annat än ångestattacker pga dess massiva pluggregn som drabbat alla ettor i sam linjen.

Snälla tomten, ge mig en systemkamera i jul? Jätte-random inlägg, tell me about it.

OCH STÖRSTA STÖRSTA CARE PÅ ATT JAG LÄGGER UPP EN BILD JAG LAGT UPP PÅ BDB + FEJSBOK.Jag har fortfarande ingen kamera för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Klara

Du är söt.

2008-12-10 @ 16:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0